onsdag den 1. juni 2016

#KæreWonders - Readalong af Det Gyldne Kompas

I dag påbegynder Michelle fra The Small Wonders of Life og jeg vores readalaong af Philip Pullmans serie. Igennem hele juni læser vi første bog i serien - "Det Gyldne Kompas"/"Northern Lights" - og vi håber sådan I vil deltage med os. For at gøre læsningen mere overskuelig har vi lavet en læseliste, som man kan vælge at følge, men det er helt frivilligt - I må læse lige så hurtigt, eller langsomt, som I ønsker. Jeg ved i hvert fald at det er en god hjælp for mig at kunne nyde min (gen)læsning af historien, så jeg ikke bare spæner igennem den (igen). Vi håber sådan at I der deltager med os, gerne vil dele jeres oplevelser med os, ved at bruge hashtags "KæreWonders og #Vi LæserDarkMaterials, så Michelle og jeg også kan følge med i jeres læsning.

Som tidligere nævnt vil der også blive afholdt en lille konkurrence blandt alle dem der tager del i vores fælleslæsning, og som deler det med os på Instagram under disse hashtags. De bedste billeder fra vores fælleslæsning i juni og juli vil blive udvalgt, hvor I alle så kan stemme om det bedste billede i august under læsningen af "Ravkikkerten" - den sidste bog i trilogien

 Hvad præmien er, afslører vi dog først næste måned, når vi påbegynder "Skyggernes kniv".


Igennem hele måneden har jeg tænkt mig at opdatere min læsning på Goodreads, Instagram og Twitter, og i slutningen af måneden vil jeg skrive et opsamlende brev om hvordan min læseoplevelse har været indtil videre. For at have en lille overspringshandling til under vores readalong, har vi ligeledes lavet dette lille puslespil, som fungerer perfekt til hvis man lige har brug for at fordøje en smuk passage eller skal tænke lidt over hvad det der "støv" egentlig er. 

Jeg glæder mig til at læse sammen med jer. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar