onsdag den 3. august 2016

#KæreWonders - Readalong af Ravkikkerten



Efter de sidste par måneders readalong af Det Gyldne Kompas/Northern Lights og Skyggernes kniv/The Subtle Knife, fortsætter Michelle fra The Small Wonders of Life og jeg med at afholde readalong af Ravkikkerten/The Amber Spyglass i hele august måned, og vi håber sådan at I vil læse sammen med os, for vi føler virkelig at læsning bliver mere specielt, når det er noget vi kan dele med hinanden. Vi bruger hashtag #KæreWonders og #ViLæserDarkMaterials på Instagram, Twitter og Goodreads, og vi håber at I også vil bruge disse hashtags, så Michelle og jeg kan følge med hos jer også.

Ligesom de sidste par måneder har vi fået lavet en læseliste, som gerne skulle gøre det nemt og overskueligt at kunne nå at læse hele bogen i løbet af måneden - for mig er det i hvert fald en stor hjælp - men selvfølgelig må I læse bogen lige så langsomt eller hurtigt som I ønsker.
Som vi nævnte sidste måned, så afholdte vi en konkurrence for de personer der deltager i vores readalong af de tre bøger, og deler billeder på Instagram, hvor gevinsten er den lille novelle "Lyra's Oxford" og et sødt bogmærke med Lyra og Iorek. Den eneste, foruden Michelle og jeg, der troligt har delt sin læsning på Instagram sammen med os, er Bente fra Trolderier, og derfor var vi valgt at Bente får den lille gevinst, som tak for sin dedikerede deltagelse i vores readalong de sidste par måneder. 
Ligesom jeg har gjort de sidste par måneder, vil jeg ligeledes skrive et opsamlende indlæg i slutningen af måneden, hvor jeg fortæller lidt om min oplevelse med at (gen)læse Ravkikkerten, og min oplevelse med at læse den på engelsk for første gang. Og ligesom vi har gjort de sidste par måneder, så har vi en lille overspringshandling til jer: Et puslespil til at fordrive tiden mellem læsningen, men en lille heads up: Den er svær!
Vi glæder os til at læse sammen med jer!
Kærlig hilsen
 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar